Angajam
social media specialist

Cerinte:
– Studii superioare in domeniul marketing/comunicare/relatii publice/publicitate absolvite;
– Un minim de experienta in gestionare conturi de Social Media (de ex: Facebook, Instagram, YouTube);
– Cunostinte medii despre Social Media si Marketing Online: cursuri/certificari absolvite in domeniu reprezinta un avantaj;
– Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa;
– Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si a timpului;
– Initiativa, creativitate, atitudine pozitiva si deschisa spre rezolvarea problemelor; capacitate autodidacta;
– Dorinta permanenta de a ramane conectat la noutatile din domeniu; foarte buna intelegere a particularitatilor mediului online;
– Bune abilitati de operare PC;
– Cunoasterea aplicatiilor Microsoft Office – Word, Excel etc ;
– Seriozitate si atentie la detalii;
– Capacitatea de a respecta termenele limita;
– Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa.

Responsabilitati:
– Managementul si operarea conturilor de Social Media ale companiei: Facebook, Instagram, Google+, YouTube prin urmatoarele activitati principale;
– Gestionarea mesajelor si a corespondentei pe canale de socializare ale companiei (Facebook, Instagram, Google+, YouTube, etc);
– Crearea si postarea raspunsurilor la intrebarile adresate de clienti prin intermediul contului de Facebook; urmarirea permanenta a nivelului de engagement;
– Relationarea cu departamentul de Foto; 
– Propune variante noi de promovare, in trend cu piata de media;
– Colaboreaza cu departamentul de Client Service (vanzari) referitor la promotii, vanzari, cerinte ale clientilor;
– Participarea la diverse activitati din cadrul departamentului Foto (sedinte foto indoor-outdoor).

Oferta:
– Salariu motivant;
– Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive;
– Contract de munca individual cu toate drepturile legale.

Daca ai intrebari te rugam sa ne contactezi telefonic la 0724261657 sau prin formularul de contact.